Klazienaveen

24 mei 2016 - Klazienaveen, Nederland

Ik moet ineens weer terugdenken aan mijn lagere schooltijd in Surabaya. Hoe we daar in de bloedhitte ,aangemoedigd door mevrouw Wiessner, de belangrijke plaatsnamen per provincie in dat koude kikkerland moesten opdreunen. Nu, 63 jaar later, kom ik ze weer tegen dus het was niet voor niets.
We zijn gisteravond in Klazienaveen gearriveerd na wat oponthoud vanwege een defecte brug. Die bruggen en sluizen hebben ze trouwens perfect geregeld hier in Drenthe. Het is weliswaar nog rustig op het water, maar als je in de buurt van een brug komt gaat het groene licht er al bij en je hoeft nauwelijks vaart te minderen.
Klazienaveen heeft een flink winkelcentrum vlakbij onze steiger en aangezien het nog miezerweer is afblijven we ook hier een dagje liggen.
Motorurenteller : 2769
Liggeld alweer gratis.

1. Henk:
    24 mei 2016
    Mooi rustig daar in Klazienaveen. Hét evenement van de dag: om 19.00 uur zwangerschapsgym, les 7. Dat zal wel niks voor jullie zijn. Misschien dan een bezoekje aan de kerk van de - let op! - Heilige Henricus.