Waren

28 juni 2016 - Waren (Müritz), Duitsland

Ons data-abonnement werd automatisch verlengd voor een een maand, maar er zit nauwelijks of geen beweging meer in her internet. Na de overigens uitermate nette en efficiënte klantendienst van Alditalk te hebben gebeld bleek er inderdaad iets niet in orde te zijn en het herstellen daarvan zou maximaal 48 uur duren.

Dat is de reden dat we even uit de lucht zijn geweest.

Van onze ankerplek zijn we doorgevaren naar Waren aan de Müritz. Zoals we verwachtten was dat inderdaad een mooie grote haven waar we langs een boulevard lagen met een hele rits restaurants en terrasjes. (Tineke helemaal in haar sas)

Uit reisverhalen van anderen had ik genoteerd dat het een heel dure haven zou zijn, maar dan zie je maar weer wat er soms voor onzin op internet verkondigd wordt.

We betaalden €17,- voor de eerste nacht ( zonder stroom) en €21,- voor de tweede nacht inclusief onbeperkt stroomgebruik.

Ondanks af en toe een bui was het prima weer en hebben we het heel gezellig gehad in Waren.